Evaluerende spørgsmål til forældre og andre interesserede
Besvar de spørgsmål, du synes giver mening, og skriv gerne yderligere kommentarer, hvor du vil. Skemaet bedes afleveret på kontoret efter forårskoncerten.
 
  
1. a: ”Alle anemonemænd” 
Hvor mange point giver du på en skala fra 1 til 5 giver du nummeret
 
1
2
3
4
5
Som musikalsk indslag                   (elevernes alder taget i betragtning)
 
 
 
 
 
Som performance                                                           -
 
 
 
 
 
Som musikpædagogisk aktivitet                                   -
 
 
 
 
 
Som faglig præstation                                                    -
 
 
 
 
 
Som social præstation ( samarbejde og gruppedisciplin)       -
 
 
 
 
 
For balancen mellem individuelle og fælles præstationer
 
 
 
 
 
For entusiasme og engagement
 
 
 
 
 
Var nummeret for langt
 
For kort
 
Af passende længde
 
 
 
1. b:  ”Kludedukken Karoline”      
Hvor mange point giver du på en skala fra 1 til 5 giver du nummeret
 
1
2
3
4
5
Som musikalsk indslag                   (elevernes alder taget i betragtning)
 
 
 
 
 
Som performance                                                            -
 
 
 
 
 
Som musikpædagogisk aktivitet                                    -
 
 
 
 
 
Som faglig præstation                                                     -   
 
 
 
 
 
Som social præstation ( samarbejde og gruppedisciplin)        -
 
 
 
 
 
For balancen mellem individuelle og fælles præstationer
 
 
 
 
 
For entusiasme og engagement
 
 
 
 
 
Var nummeret for langt
 
For kort
 
Af passende længde
 
 
 
2. klasse:  ”God morgen min tøs”
Hvor mange point giver du på en skala fra 1 til 5 giver du nummeret
 
1
2
3
4
5
Som musikalsk indslag                   (elevernes alder taget i betragtning)
 
 
 
 
 
Som performance                                                             -
 
 
 
 
 
Som musikpædagogisk aktivitet                                    -
 
 
 
 
 
Som faglig præstation                                                      -
 
 
 
 
 
Som social præstation ( samarbejde og gruppedisciplin)         -
 
 
 
 
 
For balancen mellem individuelle og fælles præstationer
 
 
 
 
 
For entusiasme og engagement
 
 
 
 
 
Var nummeret for langt
 
For kort
 
Af passende længde
 
 
 
3. klasse: ”Efter is og sne” 
Hvor mange point giver du på en skala fra 1 til 5 giver du nummeret
 
1
2
3
4
5
Som musikalsk indslag                   (elevernes alder taget i betragtning)
 
 
 
 
 
Som performance                                                             -
 
 
 
 
 
Som musikpædagogisk aktivitet                                    -
 
 
 
 
 
Som faglig præstation                                                      -
 
 
 
 
 
Som social præstation ( samarbejde og gruppedisciplin)            -
 
 
 
 
 
For balancen mellem individuelle og fælles præstationer
 
 
 
 
 
For entusiasme og engagement
 
 
 
 
 
Var nummeret for langt
 
For kort
 
Af passende længde
 
 
 
4. klasse:  “For det meste”
Hvor mange point giver du på en skala fra 1 til 5 giver du nummeret
 
1
2
3
4
5
Som musikalsk indslag                   (elevernes alder taget i betragtning)
 
 
 
 
 
Som performance                                                             -
 
 
 
 
 
Som musikpædagogisk aktivitet                                    -
 
 
 
 
 
Som faglig præstation                                                      -
 
 
 
 
 
Som social præstation ( samarbejde og gruppediscipl in)            -
 
 
 
 
 
For balancen mellem individuelle og fælles præstationer
 
 
 
 
 
For entusiasme og engagement
 
 
 
 
 
Var nummeret for langt
 
For kort
 
Af passende længde
 
 
 
 
5. klasse: “An Englishman in New York” 
Hvor mange point giver du på en skala fra 1 til 5 giver du nummeret
 
1
2
3
4
5
Som musikalsk indslag                   (elevernes alder taget i betragtning)
 
 
 
 
 
Som performance                                                            -
 
 
 
 
 
Som musikpædagogisk aktivitet                                    -
 
 
 
 
 
Som faglig præstation                                                     - 
 
 
 
 
 
Som social præstation ( samarbejde og gruppedisciplin)             -
 
 
 
 
 
For balancen mellem individuelle og fælles præstationer
 
 
 
 
 
For entusiasme og engagement
 
 
 
 
 
Var nummeret for langt
 
For kort
 
Af passende længde
 
 
 
                     
 
 
Udfyldes kun af forældre til optrædende elever:
 
Klassetrin: ____________ klasse
 
 
 
Intet
 
 
Lidt
 
 
Noget
 
 
Meget
 
 
Rigtig meget
Har dit barn glædet sig til forårskoncerten?
 
 
 
 
 
Har dit barn været nervøs for denne optræden?
 
 
 
 
 
Har dit barn fortalt om sin klasses optræden?
 
 
 
 
 
Har du hørt dit barn synge klassens sang hjemme?
 
 
 
 
 
Hører du ellers sange fra musikundervisningen ?
 
 
 
 
 
Hører du om andet fra musikundervisningen?
 
 
 
 
 
Er dit barn interesseret i musik i almindelighed?
 
 
 
 
 
Er dit barn glad for musik som fag i skolen?
 
 
 
 
 
Er dit barn musikalsk?
 
 
 
 
 
 
 
Klassetrin: ____________ klasse
 
 
 
Intet
 
 
Lidt
 
 
Noget
 
 
Meget
 
 
Rigtig meget
Har dit barn glædet sig til forårskoncerten?
 
 
 
 
 
Har dit barn været nervøs for denne optræden?
 
 
 
 
 
Har dit barn fortalt om sin klasses optræden?
 
 
 
 
 
Har du hørt dit barn synge klassens sang hjemme?
 
 
 
 
 
Hører du ellers sange fra musikundervisningen ?
 
 
 
 
 
Hører du om andet fra musikundervisningen?
 
 
 
 
 
Er dit barn interesseret i musik i almindelighed?
 
 
 
 
 
Er dit barn glad for musik som fag i skolen?
 
 
 
 
 
Er dit barn musikalsk?
 
 
 
 
 
 
 
Hvad mener du om forårskoncerten:
 
Nej
Lidt
Noget
Meget
Rigtig meget
Forårskoncerten er for lang
 
 
 
 
 
Der er for mange programpunkter
 
 
 
 
 
Arrangementet skulle starte og slutte tidligere
 
 
 
 
 
Orienteringen i ”forårskoncertbrevet” var interessant
 
 
 
 
 
Spørgeskemaet er et interessant eksperiment
 
 
 
 
 
 
 
Hvad mener du om musik i skolen:
 
Nej
Lidt
Noget
Meget
Rigtig meget
Musik er et vigtigt fag i skolen
 
 
 
 
 
Musik er generelt underprioriteret i folkeskolen
 
 
 
 
 
Musik er generelt overprioriteret i folkeskolen
 
 
 
 
 
Musik er underprioriteret på Ådalskolen
 
 
 
 
 
Musik er overprioriteret på Ådalskolen
 
 
 
 
 
 
Skriv gerne andre kommentarer, forslag eller spørgsmål til musikundervisningen, du kunne tænke dig at få svar på.